Skip to content

Veel Gestelde Vragen

Bestellen & Betalen

Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

iDEAL
Bankcontact
Paypal
Creditcard (Visa en Mastercard)

Wat zijn de verzendkosten?

We proberen deze zo laag mogelijk te houden. Soms kan het gratis maar soms komen we dan net niet lekker uit met de aanbieding waardoor we toch verzendkosten moeten rekenen.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen?

Zodra wij je betaling hebben ontvangen, nemen wij je bestelling direct in behandeling. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om achteraf je bestelling nog te wijzigen.

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Heb je een orderbevestiging met ordernummer ontvangen per e-mail? Dan is je bestelling succesvol afgerond! Heb je geen orderbevestiging ontvangen maar wel betaald? Dan is de e-mail niet goed aangekomen, neem dan even contact met ons op.

Het product wat ik wil is uitverkocht.

Het kan gebeuren dat een product uitverkocht raakt, dat betekent dat onze voorraad of de voorraad bij onze leverancier op is. OP = OP!
Let op: producten in je winkelmand worden niet gereserveerd.

Het lukt me niet om te betalen

Neem contact op met onze klantenservice!

Bezorging

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Voor onze artikelen werken wij met eigen voorraad. Wij hanteren een maximale levertijd van 2 – 3 werkdagen. Wij versturen je bestelling met PostNL, zodra de bestelling verstuurd wordt ontvang je van ons een Track&Trace code van PostNL waarmee je de zending kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Wij versturen je bestelling met PostNL, zodra de bestelling verstuurd wordt ontvang je van ons een Track&Trace code van PostNL waarmee je de zending kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Ben je niet thuis als PostNL jouw pakket komt bezorgen? Dan probeert PostNL het standaard af te leveren bij je directe buren. Lukt dit ook niet? Dan laat onze bezorger een bericht voor je achter. Hierop vindt je een ‘niet-thuis-code’: met deze code kan je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je jouw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen. 

Lukt het niet om je pakket af te leveren bij de tweede bezorgpoging? En heb je de bezorging van te voren niet gewijzigd? Dan kan je de zending ophalen bij een Postkantoor bij jouw in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor je heeft achtergelaten. Je hebt één week om je pakket op te halen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer je het pakket ophaalt.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Retourneren

Toch niet helemaal jouw kleur? Niet helemaal wat je verwacht had? Of zie je er gewoon van af? Geen probleem, dan kun je jouw bestelling retourneren en krijg je je geld terug. Na ontvangst van het product heb je 14 dagen bedenktijd om te besluiten of je de overeenkomst wilt herroepen / ontbinden. In deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel doet. Zodra je aangeeft gebruik te maken van deze bedenktijd, dien je binnen 14 dagen je bestelling naar ons terug te sturen. De kosten voor het retour sturen zijn voor je eigen rekening. Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald terugbetaald op je rekening. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.

Ik wil een product retourneren, hoe doe ik dat? 

Vul de retourbon in en voeg de retourbon bij je retourzending. Vervolgens kun je het pakket versturen via een postkantoor. Vraag bij het postkantoor altijd om een bewijs van verzending.

 Je kunt het pakket versturen naar: 

DealFixers Dagaanbieding
Energieweg 37
2404 HE Alphen a/d Rijn (The Netherlands)

Zorg dat je de pakbon of het ordernummer bij je zending voegt!

 Heb je een ondeugdelijk (defect) product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0172-749029 .

 Welke artikelen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht/retournering? 

  • Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn. 
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn. 
  • Artikelen die niet in de originele en onbeschadigde verpakking zitten. 
  • Artikelen om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden, zoals viezigheid of vlekken. 

Kan ik mijn artikel ruilen? 

Het is niet mogelijk om een artikel om te ruilen voor een vervangend artikel. Een eventueel vervangend artikel dien je dan opnieuw te bestellen. Houd er wel rekening mee dat de artikelen uitverkocht kunnen raken.

Ik heb iets retour gestuurd, wanneer krijg ik mijn geld terug? 

Zodra wij je retour hebben ontvangen zal deze worden verwerkt. Dit houdt in dat de zending wordt uitgepakt en gecontroleerd. Vervolgens zullen wij het aankoopbedrag terugstorten op je rekening. De verwerking van je retour duurt ongeveer 2 – 3 werkdagen, de verwerking van de terugbetaling vind je hieronder:

 – Heb je met iDeal betaald? De verwerking van de terugbetaling duurt 1 – 2 werkdagen. 
– Heb je met creditcard betaald? De verwerking van de terugbetaling duurt 5 – 10 werkdagen. 

 Ik heb een ondeugdelijk (defect) product retour gestuurd, wanneer krijg ik een nieuw product?

 Zodra wij je retour hebben ontvangen zal deze worden verwerkt. Dat houdt in dat de zending wordt uitgepakt en gecontroleerd. Indien voorradig versturen wij z.s.m. een nieuw artikel. De verwerking hiervan duurt ongeveer 5 – 8 werkdagen.

Service & Garantie

Hoe werkt de garantie?

Op alle artikelen ontvang je fabrieksgarantie. De garantievoorwaarden kan je terugvinden in het garantiebewijs dat bij het product is ingesloten. Dit garantiebewijs vormt samen met jouw orderbevestiging (ordernummer) je garantie. De garantietermijn gaat in op de datum die op je orderbevestiging vermeld staat. De fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten die je hebt.

Mijn bestelling is niet compleet.

Mis je een artikel bij je bestelling maar staat deze wel op de pakbon vermeld? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn artikel is kapot gegaan.

Stuur ons een e-mail en vermeld daarbij zoveel mogelijk informatie. Vermeld daarom altijd je ordernummer, het artikel en een duidelijke omschrijving van de klacht. Indien van toepassing ontvangen wij ook graag foto’s van het defect.